سئو و بهینه سازی سایت | خرید بک لینک

مقالات سئو و بهینه سازی سایت | بک لینک چیست؟ | خرید بک لینک

سئو و بهینه سازی سایت | خرید بک لینک

مقالات سئو و بهینه سازی سایت | بک لینک چیست؟ | خرید بک لینک

سئو 2017

برای سئو ۲۰۱۷ آماده شوید ممکن است باورش سخت باشد ، اما به زودى به یک چهارم آخر ٢٠١۶ خواهیم رسید و زمان آن فرا خواهد رسید که استراتژى هاى خود را براى سئو ۲۰۱۷ اماده کنیم. 
دنیاى سئو ، با سرعت بسیار زیادى در حال تغییر است.استفاده کاربران و توقعاتشان ، اگر به الگوریتم آپدیت در سئو۲۰۱۷ گوگل توجه نداشته باشیم ، ما فروشندگان را ، مدام وادار به انجام اصلاحاتى میکند. از خود راضى بودن ، به راحتى رتبه شما را از بین میبرد و این موضوع ، به شدت براى هر فروشنده اى که تمایل به باقى ماندن در عرصه فروشندگى مدرن دارد ، مهم است. با توجه به اینکه ٩٣٪‏ از تجارب آنلاین ، با جستجو اولویت بندى بهترین شیوه در فروش اینترنتى شروع میشوند ، بهینه سازى ، یک امر مشهود در موفقیت سایت است.
 از آنجایى که داریم به یک چهارم اخر ٢٠١۶ نزدیک میشویم ، ایده خوبى است که روند و توسعه اى که در این سال دیده ایم ، نگاهى بیاندازیم تا متوجه شویم داریم به کدام سمت میرویم. ما در اینجا ، بعضى روندهاى مهم را برایتان آماده کرده ایم. Schema-اسچما استفاده از schema markup ، با روند استفاده کنندگان و تغییراتى که گوگل دارد ، به شدت حائز اهمیت میشود. 
 Schema ، کار موتور هاى جستجو را براى فهمیدن سایت شما ، آسان تر میکند و به شما اطمینان میدهد که محتواى شما به درستى نمایش داده میشوند. Schema ، میتواند وقتى گوگل تصمیم دارد پاسخ هایى از جمله پاسخ سریع به کاربر تحویل دهد ، مفید باشد. گوگل دوست دارد پاسخ هایى که به راحتى به کاربر کمک میکند تا چیزى که دنبالش میگشته را پیدا کند. اخیرا ، قطعه هاى کوچکى از دستور العمل ها ، ویدئو ها ، مقالات AMP ، شغل هاى محلى ، آهنگ ، نظرات و فیلم ها نمایش داده میشوند. البته ، ممکن است این موضوع تغییر کند ، ولى اسچما به شما این اطمینان را به شما میدهد که سایت شما ، همیشه آماده است. خرید بک لینک گوگل در حال افزایش استفاده از پاسخ هاى سریع بوده ، به طورى که در دسامبر ٢٠١۴ ، استفاده از پاسخ هاى سریع ، ٢٢٪‏ و در ابتداى ٢٠١۶ ، بالاى ۴٠٪‏ شده بود. 
Schema میتواند به واضح کردن مطلب و محتواى سایت شما کمک کند (سئو ۲۰۱۷) خرید بک لینک البته ، ما نمیتوانیم از روند سئو ٢٠١٧ بدون صحبت درباره هوش مصنوعى ورتبه بندى هوشمند غفلت کنیم. از آنجایى که فراگیرى ماشین ، در حال حاظر، سومین فاکتور رتبه بندى مهم گوگل است ، برند ها باید اطمینان حاصل کنند که وبسایت آنها ، به راحتى توسط ماشین ، درک میشود. اسچما میتواند به تحقق این موضوع کمک کند. از آنجایى که ظاهرا ، هوش مصنوعى در آینده پیشرفت زیادى خواهد کرد ، استفاده از Schema ، میتواند سایت شما را براى هر امکانى که قرار است بیاید ، آماده میکند. هیبریداسیون ( افزایش بازدهى و عملکرد ) و شکستن موانعخرید بک لینک از آنجایى که کاربران به صورت گسترده و سریع ، آنلاین میشوند و تقاضاى فروش دیجیتالى ، حرفه اى ها را به یکدیگر نزدیک تر میکند ، واضح است که بزرگ شدن برندها در فروش دیجیتالى ، سیلوهاى جدا کننده ى دپارتمان هاى فروش دیجیتال را از بین میبرد. کاربران موبایل ها ، به ایمیل هاى خود دسترسى دارند.
 کاربران دسکتاپ ، کوپن هاى رسانه هاى اجتماعى را بازخرید میکنند و آنهایى که بر روى تبلیغات کلیکى شما ، کلیک میکنند ، انتظار یک تجربه کاربرى استوار نسبت به آن چیزى که داشته اند را دارند. 
 براى دستیابى به این مشتریان ، حدود ٨٠٪‏ از فروشندگان دیجیتال در سراسر دنیا ، انتظار اداره کردن کمپین هاى پر بازده را دارند و حرفه اى ها باید آماده اینگونه تغییرات باشند. براى اطمینان از در صدر بودن تیم شما : · آموزش هاى میزبانى ، جایى که شما به اعضاى تیم هاى مختلف کمک میکنید که استراتژى ها و هدف هاى یکدیگر را بدانند · پروژه هاى مشترک درست کنید. 
جایى که اعضاى تیم هاى مختلف ، بتوانند براى هدف هاى مشترک با یکدیگر ادغام شوند. · مدارک مشترک بین تیم هاى مختلف ایجاد کنید که کلمات ، اصطلاحات و سایر نقش ها را توضیح دهد. در نتیجه ، همه میتوانند به طور موثر ارتباط برقرار کنند. تغییرات در صفحه هاى نتایج موتورهاى جستجو خرید بک لینک گوگل ، در سال اخیر ، در حال آزمایش بر روى صفحه نتایج موتورهاى جستجو بوده. مشخصا ، آنها در حال افزایش تعداد حروف مجاز در بعضى از توضیحات متا دیسکریپشن و عنوان مطالب بوده اند.  این روند ، میتواند یک چالش براى فروشندگان باشد تا از آن بهره ببرند ، زیرا آنها در وبسایت هاى دیگر ، ایفاى نقش نکردند. براى بهره بردن از این پیشرفت ها ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید : 
 از کلمه کلیدى ، در ابتداى تیتر و توضیحات متا استفاده کنید ، چون ممکن است با مشکل محدودیت کلمات بر بخورید. · از فضاى اضافى ، براى گسترش توضیحات خود استفاده کنید. · اگر توضیحات متاى شما ، کم تر از ١٠٠ کلمه هستند ، افزایششان دهید تا از مدفون شدن آنان در زیر محدودیت هاى جدید ، جلوگیرى کنید. موبایل و سرعت سایت از زمانى که گوگل ، پروژه Google AMP را در ٢٠١۵ معرفى کرد ، اهمیت سرعت ، مخصوصا براى موبایل ها ، افزایش یافت. گوگل ، همیشه میدانسته که سرعت بارگذارى پایین ، به تجربه کاربرى صدمه میزند ، به همین دلیل ، ١ ثانیه تاخیر ، ٧٪‏ کاهش در مکالمات را نتیجه میدهد. با پروژه AMP ، گوگل در سئو ۲۰۱۷ میتواند اهمیت سرعت را افزایش دهد. پروژه AMP ، در ابتدا براى سایت هاى خبرى ساخته شده بود. فرمت آن ، تمام زائد هاى یک وبسایت را ، ازبین میبرد و به افزایش سرعت آن کمک میکند. طبق گفته گوگل ، استفاده از AMP ، میتواند سرعت سایت را از ١۵ الى ٨۵ درصد افزایش دهد. 
هم چنین ، موبایل تاکید زیادى را در اهمیت هر لحظه به خود دیده است. خرید بک لینک لحظات ، واکنش افراد در قبال نیاز پاسخ سریع به یک نیاز را توضیح میدهد. این نیاز ها ، به دسته هاى زیر تقسیم میشوند :خرید بک لینک · لحظات ” میخواهم بدانم “ · لحظات ” میخواهم بروم “ · لحظات ” میخواهم بخرم “ · لحظات ” میخواهم انجام دهم “ وقتى برندها بتوانند به این نیاز ها پاسخ دهند ، قادر خواهند بود که تجربه موبایلى بهینه شده را فراهم کنند و اعتبار و شهرت خود را افزایش دهند. خصوصا ، این صفحات AMP براى لحظات ” میخواهم بدانم ” استفاده میشوند. اخیرا ، AMP ، این موضوع را به لحظات ” میخواهم بخرم ” گسترش داده. با بهینه سازى میلیون ها صفحه توسط eBay براى کاربران تجارت الکترونیک. از آنجایى که سرعت ، به دلیل بهینه سازى AMP ، شروع به چیره شدن بر اکوسیستم موبایل هاى دیجیتال میکند ، در سئو ۲۰۱۷ موضوع کم کردن زمان بارگذارى سایت براى برندها ، مهم تر از قبل میشود.حتى برندهایى که از AMP استفاده نمیکنند ، به دلیل افزایش توقع مشتریان براى افزایش سرعت سایت لود بالاتر سایت ، تحت فشار قرار میگیرند. براى اطمینان از اینکه برند شما آماده است ، در نظر داشته باشید : · از عکس هاى غیر ضرورى دورى کنید و از تعداد عکس هایى که قرار داده شده ، بکاهید. · از عکس هاى پیچیده که زمان زیادى براى بارگذارى نیاز دارند ، دورى کنید. · فقط کوکى هاى ضرورى را نگه دارید. · اگر ممکن است ، وبسایت خود را فشرده کنید. سئو ٢٠١٧ ، احتمالا شگفت انگیز و جالب خواهد بود ( همانطور که قبلا بوده ). برندها نیاز دارند تا از زمان استفاده کنند. با این حال ، سایت خود را براى روند آینده نیز قوى کنند.

افزایش رتبه سایت

افزایش رتبه سایت:


افزایش رتبه سایت در گوگل میتوان گفت توضیح این مطلب و رسیدن به یک نتیجه خوب خیلی ساده نیست و خیلی از بزرگان سئو در این موضوع مانده اند خوب به طور کلی میتوان گفت برای کلمات کلیدی خاص اگر بخواهیم رتبه بیاوریم روی محتوا کار کنیم یا روی خرید بک لینک جواب این سئوال هر دو است چرا که محتوایی سایت به طبیعی بودن لینک بسیار کمک میکنند و تاثیر لینک بیلدینگ را بسیار افزایش میدهند.


۱-انکر تکست در افزایش رتبه:

خرید بک لینک

ببینید اگر شما کمی بررسی کنید میبینید برای به دست اوردن رتبه خوب در یک کلمه کلیدی باید انکر تکستمناسب اون کلمه کلیدی را بهینه کنید چه در لینک های داخلی و چه در لینک های خارجی پس انکر تکست مهم ترین سیگنال برای کسب رتبه است انکر تکست به کلماتی میگویند که دارای لینک هستند و هم میتوانند از درون سایت باشند هم سایت دیگر به سمت سایت شما پس شناخت رفتار خزنده ها نسبت به انکر تکست ها بسیار مهم است باید متوجه شوید خزنده ها در کجا خرید بک لینک نسبت به انکر تکست واکنش نشان میدهند و ان را روی رتبه بندی تاثیر میدهند ان وقت است که میفهمید کجا بک لینک بسیازید بیشتر این عملیات با ازمون و خطا به دست می اید چون جدا از این که تلگوریتم های گوگل معرفی میشود خیلی از مسائل مرموز میماند که مدام در حال تغییر است اگر سایت را قشنگ خرید بک لینک برای انکر تکست بهینه کنید نتیجه فوق العاده ای خواهی دید.از طرفی استفاده از یک انکر تکست در بک لینک بسیار خطرناک است و شما را روی به سمت جریمه شدن میبرد باید انکر تکست های شما یک ماهیت را برساند اما یکسان نباشد و مثلا فقط بهینه سازی سایت نباشد و با کمی تغییر در ان و نگه داشتن ماهیت اصلی ان از جریمه شدن جلوگیری کنید.


۲-افزایش رتبه سایت با لینک سازی:خرید بک لینک


ببینید خیلی از دوستان بعد از الگوریتم پنگوئن گفتن دیگر بک لینک نسازید به بک لینک چیست برای درک بهتر مراجعه کنید یا گفتند پنالتی میشوید اما در گوگل فقط ماهیت یک تنکیک تغییر میکند یعنی یک زمان خرید بک لینک یک نوع لینک سازی موثر بود مثلا اسپمر ها اما امروزه یک نوع مثلا لینک های با کیفیت اگر شما بتوانید بفهمید چگونه لینک سازیکنید دیگر تمام است به طرز وحشتناکی رشت میکنید و مثلا سایت های که چند سال است خون جگر خورده اند تا به صفحات اول رسیده اند را شما با چند ماه به ان اهداف میرسید پس خرید بک لینک لینک سازی با انکر تکست خاص شما میتواند طوری تاثیر بگذرد که شما را یک شبه فینالیست کند بین رتبه ۱ یا ۲ .


۳-محتوا را فراموش نکنید:


خیلی وقت ها وب مستر ها فکر میکنند مثلا با مطالب بی کیفیت و فقط تکیه بر روی لینک سازی کلمات کلیدی را فتح میکنیم اولا محتوا با کیفیت نرخ کلیک شما را افزایش میدهد از طرفی فقط کلمات کلیدی خاص باعث افزایش بازدید نمیشوند بعضی خرید بک لینک مواقع بعضی مطالبی که شاید به چشم شما نیاید بسیار بازدید کننده به همراه دارد از طرفی لینک سازی با محتوا قوی خیلی خیلی موثر است و زمان تاثیر لینک را به جلو می اندازد پس نباید فقط بگوییم بک لینک البته برای موارد خاص که محتوا نمیتوان تولید کرد مثل بعضی از سایت ها تکنیک فرق دارد در بهینه سازی محتواخرید بک لینک به طور کلی اکثر سایت ها محتوا دارند پس محتوا را فراموش نکنید اگر زیاد به فکر لینک سازی باشید محبوبیت شما شاید زیاد نباشد چرا که اگر یک نیاز کاربر را بر اورده کنید در دل بازدید کننده جا باز میکنید مثل خیلی از سایت های که در کلمات کلیدی خاص در صفحه دوم هستند اما چون مطالب و محتوایی قوی دارند مشتری بیشتری دارند تا سایت های که فقط با لینک در رتبه یک قرار دارند.یک موضوع را در محتوا فراموش نکنید تلاش مداوم و بروز رسانیخرید بک لینک منظم بسیار موثر است و در سال ۲۰۱۶ که گوگل روی محتوا تمرکز کرده است سعی کنید بروز رسانی داشته باشید اگر چه رتبه ۱ هستید.


۴-آنالیز سایت خود و رقبا:


مهم ترین بخش بعد از ایجاد محتوا و لینک آنالیز است چرا که شما با انالیز متوجه میشود که کدام بک لینک شما بیشتر تاثیر میگذارد کدام محتوای شما بازخورد بهتری داشته است خیلی از متخصصان سئو آنالیز را مهم ترین بخش میدانند چرا که گاهی با آنالیز میتوان به همه چیز رسید اما در انالیز مهم خرید بک لینک دید شماست هر چقدر دید شما تخصصی تر باشد گرفتن اطلاعات مفید بیشتر است پس این روش را فراموش نکنید از طرفی اگر فقط روی رتبه سایت خود تمرکز کنید از روش های موفق رقبا باز میمانید چرا که شما هر چقدر هم زرنگ باشید یک تفکر دارید وقتی ۱۰ سایت مختلف را بررسی میکنید تفکر مختلف خرید بک لینک را بررسی میکنید و رمز موفقیت های انها را فرا می گیرید.


۵-لینک های داخلی بسیار مهم:

خرید بک لینک

ببینید خیلی از دوستان لینک های داخلی را جدی نمیگیرند مخصوصا سایت های که مطالب انها با لینک های داخلی کپی میشود چرا که وقتی یک مطلب شما رنک پیدا میکند اگر ساختار لینک های داخلی شما مناسب باشد تمام صفحات رشد میکنند باور کنید لینک های داخلی بسیار مهم است چه به صفحه اصلی با انکر تکست خاص چه به صفحات مرتبط خود سایت در اون مطلب خیلی وقت چون تاثیر لینک های داخلی بلند مدت است و نیاز به کمی زامن دارد خیلی از دوستان فکر میکنند لینک های داخلی موثر نیست هم باعث میشود ربات های بهتر صفحات شما را ایندکس کنند هم موضوع سایت شما را قشنک به هم ربط بدهند هم ضریب ماندگاری یک بازدید کننده در سایت شما افزایش میابد از طرفی با افزایش اهمیت یک صفحه لینک های داخلی ان هم افزایش پیدا میکند سئو فقط محتوا و لینک سازی نیست گاهی مواقع شناخت خزنده ها بسیار مهم است که شما طوری رفتار کنید که سایت شما روبه رشد حرکت کند هرچند اندک همیشه گفته ام سئو یک عملیات اهسته و پیوسته است و شما زمانی نتیجه زحمات خود را میبینید که ثبات داشته باشید.

خرید بک لینک

۶-افزایش رتبه با خدمات رایگان:

خرید بک لینک

شاید خیلی وقت ها شما سایتی را دیده باشید که با یک خدمت رایگان دیده شده و حتی معروف شده است همیشه هزینه برای لینک خریدن و هزینه برای تبلیغات موثر نیست باور کنید شما اگر بتوانید با این روش ورودی بگیرید میتوانید هم روی بقیه صفحات خود تاثیر بگذارید هم خزنده ها وقتی ورودی طبیعی یک سایت افزایش میابد واکنش نشان میدهند و تمام مطالب و محصولات شما دیده میشود پس گاهی گذاشتن یک مطلب بسیار مفید و کاربردی خود یک خدمت رایگان باشد صرفا دامنه رایگان یک خدمت مجانی نیست پس همیشه حداقل یک نیاز کاربر را به صورت رایگان براورده کنید و باور کنید این سخاوتمندی شما فراموش نمیشود و تمام سایت شما دیده میشود این روش هم شما را برند میکند هم بازدید شما را افزایش میدهد وهم شدیدا باعث رشد سایت میشود.

خرید بک لینک

۷-روش های اسپم شکست خورده اند:

خرید بک لینک

هنوزم خیلی از سایت مطالب را کپی میکنند و میخواهند رتبه کسب و کننده و بازدید کننده داشته باشند و تبلیغ بگیرند شاید سال ۲۰۰۸ این روش های بسیار جواب میداد اما امروزه قبل از اینکه گوگل شما را جریمه کند بازدید کننده شما را جریمه میکند و وقتی متوجه شود مطالب شما کپی است بدون ذکر منبع حتی برخی مواقع با ذکر منبع دیگر روی سایت شما کلیک نمیکند و گوگل هم رفتار بازدید کننده برایش خیلی مهم است و اگر شما دوباره سایت مورد نظر را در نتایج دیدید و روی ان کلیک نکردید امتیاز منفی است از طرفی بعضی دوستان هنوز هم دنبال روش های لینک سازی اسپم هستند دیگر زمان کامنت های اسپم گذشته است و اگر شما یک شبه اسپم کنید خیلی زود حذف میشود به قول بعضی از دوستان میگویند بعضی کارها انجام ندادنش از انجام دادنش بهتر است چرا که اگر درست انجام نشود اثر عکس میدهد پس روی های منفی را فراموش کنید اگر هم جواب بگیرید در بروزرسانی بعدی الگوریتم ها حذف خواهید شد چون روش های اسپم سال هاست که شکست خورده اند و هوش مصنوعی ربات های گوگل بسیار زیاد شده است گاهی وقتی روی رفتار انها انالیز میکردم به وجد می امدم که نسبت به چند سال گذشته چه پیشرفت جدی داشته اند امروزه جریمه گوگل بعضا بی تاثیر قرار دادن لینک سازی است چرا که میگذارد وب مستر فکر کند روش اش درست است و به این زودی های گوگل به شما نمیگوید اسپمر تا شما روشتان را عوض کنید.

خرید بک لینک

۸-ایندکس شما در گوگل باعث افزایش رتبه میشود:

خرید بک لینک

این نکته بسیار بحث برانگیز است خود بنده هم خیلی بررسی کرده ام اما نمیتوان به جواب قطعی رسید طبق گفته های مت کات هم تعداد صفحات ایندکس روی رتبه سایت شما به طور مستقیم تاثیری ندارد اما اگر تعداد صفحات شما که کیفیت مناسبی دارند به صورت طبیعی افزایش یابند و یک روند طبیعی و منظم را طی کنند تاثیر خوبی به صورت غیر مستقیم میگذارند تمام مطالب بالا رشد میدهد هم لینک های داخلی شما بیشتر میشود هم محتوای شما افزایش میابد هم بک لینک های شما طبیعی تر میشود اما نکته بسیار مهم ان کیفیت است همان طور که یک مطلب با کیفیت تاثیر خوبی روی سایت شما میگذارد مطلب بی کیفیت و اسپم ضربه جبران ناپذیری به سایت شما خواهد زد پس به صورت غیر اصولی ایندکس های خود را زیاد نکنید تمرکز موضوعی خود را ازدست ندهید و سعی کنید مطالب را به طور مستمر هر چند یک مطلب بروز رسانی کنید.

خرید بک لینک

۹- افزایش رتبه سایت با تمرکز موضوعی:

خرید بک لینک

گفتن این مطلب شاید باعث شود خیلی از دوستان در نظرات سئوال کنند ایا تمرکز موضوعی باعث رشد ما میشود ببینید وقتی شما روی یک موضوع که کلمه کلیدی شماست تمرکز میکنید باعث افزایش رتبه در موضوع تمرکز خود میشود اشتباه نکنید منظورم مطال تکراری یا عنوان های تکراری نیست منظور در حوزه موضوعی سایت خود مطلب بگذارید البته رسیدن به یک ماهیت در عنوان ها و مطالب هم مفید است پس سعی کنید عمق بدهید به سایت تا عرض ان را بی دلیل افزایش دهید هم متخصص تر نشان میدهید هم ربات گوگل متوجه میشود این سایت به چه موضوعی بر میگردد و علت بر پایی این سایت چه موضوعی بوده است.

خرید بک لینک

۱۰-افزایش رتبه سایت در گوگل:

خرید بک لینک

ببینید تمام عوامل بالا موثر هستند اما نه به یک اندازه هنوز هم مهم ترین فاکتور بک لینک است و تاثیر زیادی روی سایت شما میگذارد اما مهم تر از ان چگونگی ایجاد لینک است که این بحث شاید ساعت ها صحبت بخواهد اما به طور کلی سایت های مرتبط را پیدا کنید از طرفی بقیه عوامل بالا بسیار روی لینک سازی اثر میگذارد و تاثیر ان را به چند برابر میکند تک بعدی بودن در بهینه سازی به شدت اشتباه است چرا که سایت های بزرگ هم از تمام عوامل استفاده میکنند و هزینه وقت و نیروی خود را تقسیم میکنند شاید یک سایت در محتوا بسیار قوی باشد و کمی لینک سازی با کیفیت موفق شود پس نباید فقط هم محتوا محور بود طبیعی بودن یک سایت به همه جانبه بودن ان است شما انسانی را در نظر بگیرید که کله بسیار بزرگی دارد اما بقیه اندامش بسار کوچک است ایا این انسان میتواند به صورت طبیعی حرکت کند توجه بیش از اندازه روی یک موضوع هم دقیقا همین است اگر تا به امروز فقط روی یک روش تمرکز داشته اید سعی کنید حتی روش های کوچک مثل بهینه سازی عکس ها هم وقت بگذارید تمام عوامل کنار هم تاثیر فوق العاده میگذارد وقتی شما روی یک روش از بهینه سازی سایت تمرکز میکنید چون تخصص ندارید شکست میخورید و میگویید این علم موثر نیست و نمیدانید همه موفقیت یک سایت در این علم است چرا که امروزه ۸۰ درصد ورودی های یک سایت از گوگل و موتورهای جستجو است تازه حداقل بعضی سایت ها مخصوصا تازه کارها تمام ورودی انها از موتورهای جستجو و مثلا سایتی که در صفحه ۱۰ قرار دارد بود و نبودش چه فرقی دارد در روز چند بازدید دارد ایا امیدی به ادامه کار در سایت دارد دقت کنید نکات مهم در بخش های مختلف گفته شد همیشه نباید بهنیه سازی را به کسی سپرد گاهی باید خودتان دست به کار شوید و روش های مختلف را با ازمون و خطا بیازمایید و نتیجه های خوبی بگیرید دوستان اگر باز هم روش های را میدانید که به نظر شما موثر است در قسمت نظرات بازگو کنید موفق باشید.خرید بک لینک


منبع : متخصص سئو

سفارش سئو

در این قسمت می توانید سفارش سئو سایت خود را برای ارتقا رتبه گوگل ارسال کنید ، پیشنهاد می کنیم اگر با این موضوع  سئو آشنایی ندارید مطلب آشنایی با بهینه سازی سایت را مطالعه بفرمایید. با توجه به این که انجام بهینه سازی سایت کار دشوار و پیچیده ای می باشد ما نمی توانیم قبل از سفارش شما قیمت دقیقی به شما بیان کنیم. زیرا تعرفه بهینه سازی بسته به ترافیک سایت شما ، فیلد کاری شما ،استعداد وب سایت شما، رقبای شما که در آن کلمات کلیدی مورد نظرتان فعال هستند ، کیفیت محتوای فعلی وب سایت شما ، تعداد صفحات و مطالب آن ، زبان برنامه نویسی آن ، مشخصات سرور و … متفاوت است.

سفارش سئو

 

سئو تبریز برای مشتریان خود خدمات ذیل را انجام می دهد؟

  • معرفی سایت شما به موتورهای جستجوی مطرح
  • اجرای پیش تنظیمات حرفه ای سئو
  • انجام روش های جدید و قانونی سئو
  • بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت
  • انتخاب عناوین مناسب برای مطالب
  • بهینه سازی ساختار وب سایت
  • راه اندازی افزونه های بهینه سازی
  • رفع خطاهای وب سایت براساس استاندارد W3C
  • ایجاد و فعالیت صفحات اجتماعی
  • سئوی قالب سایت (حذف یا ویرایش کدها)
  • بهینه سازی سایت با کلمه (۱ الی ۳ کلمه – هزینه جدا)
  • تولید محتوا ( هزینه جداگانه)
  • بهینه سازی سایت مطابق با الگوریتم های گوگل
  • حل مشکلات سئو سایت (در صورت عدم پنالتیبودن سایت)
  • پشتیـــبانی، راهنــمایی و پاسخ به ســولات
  • تبلیغات در گوگل (هزینه جداگانه)
  • و انجام سایر امورات دیگر که جزء اسرار کاری سئو تبریز میباشد.

آیا سئو تبریز بطور رایگان سایتها را سئو میکند؟

بلی؛ سئو تبریز سایتهای که تولید محتوا میکنند و موضوع فرهنگی، اسلامی یا اجتماعی دارند را بطور رایگان بهینه سازی میکند. (در برخی وب سایت ها رایگان نبوده و تنها شامل تخفیف میشود) همچنین برای دریافت خدمات سئو رایگان می توانید به بخش سئو رایگان مراجعه نمایید.

قبلا از ارسال سفارش سئو دقت داشته باشید که :

۱- به دلیل داشتن سایتهای مشابه در زمینه “طراحی سایت”و ” خدمات هاست ” بهینه سازی سایتها به اساس کلمه با این ۲ موضوع امکان پذیر نیست.

۲ – از آنجایی که مطالب و محتوای حرف اصلی را در سئو میزند، بهینه سازی وب سایتهای که محتویات کپی و اسپم دارند و یا مطلبیجهت ارائه ندارند (مانند سایتهای تفریحی) امکان پذیر نخواهد بود.

۳- سئوی وب سایت های غیر اخلاقی امکان پذیر نیست.

۴ – بهینه سازی داخلی وساختاری وب سایت بین ۳ هفته تا ۳ماه طول خواهید کشید، بنابرین صبور باشید.

۵ – هیچ تضمینی برای بهینه ماندن سایت برای همیشه وجود ندارد، ما به صورت کامل اصولی کار میکنیم و هیچ صدمه ای به سایت نخواهیم زد، ما با انجام موارد فوق برای سایت شما، رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو ارتقاء می  دهیم، ولی ما رتبه سایت شما را در گوگل تعیین نمیکنیم، این گوگل است که رتبه سایت شما را معین میکند. پس از انجام مراحل سئو طی مدت قرارداد، سایت به شما تحویل داده خواهد شد و این شما هستید که سایت خود را مدیریت میکنید.

۶- در صورت اینکه بخواهید وب سایتتان در رتبه بدست آمده ثابت بمانید، ما طی قرارداد پشتیبانی جداگانه وب سایت شما را طی یک الی پنج سال پشتیبانی می کنیم.

جهت ارسال سفارشات با ما تماس بگیرید : ۰۹۱۴۴۰۹۹۹۱۴


منبع : متخصص سئو

یو پی اس و مشکلات یوپی اس

منبع تغذیه نیروی بدون وقفه (یو پی اس)، که به عنوان باتری تقویت‌کننده هم نامیده می‌شود، منبع نیروی الکتریکی را که به تجهیزات متصل شده است با جریان نیرو از یک منبع باتری، در طول قطعی برق حفظ می‌کند. یک یو پی اس از تجهیزات برقی به نیروی باطری به صورت مدوم تغییر جهت خواهد داد.

یک یو پی اس به صورت نرمال برای حفاظت از کامپیوترها، تجهیزات ارتباط تلفنی یا دیگر ابزار الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد وقتی که یک قطعی نیروی برق غیرمنتظره می‌تواند باعث اختلال در روند تجاری یا از میان رفتن داده‌ها شود.

مسائل و مشکلات رایج در نیروی برق:

انواع مختلفی از مسائل و مشکلات مربوط به نیروی برق وجود دارند که یک یو پی اس این اختلالات را اصلاح خواهد کرد و این تأثیریو پی اس به موقعیت و نقش ایجاد شده توسط سازنده‌اش، بستگی دارد. این مسائل و مشکلات عبارتند از:

۱) قطعی برق

۲) افت ولتاژ ـ کاهش ولتاژ کوتاه‌مدت

۳) کاهش ولتاژ ـ ولتاژهای پایین برای یک دوره طولانی‌مدت زمانی.

۴) افزایش ولتاژ ـ افزایش ولتاژ برای یک دوره طولانی‌مدت زمانی

۵) شارش ولتاژ ـ افزایش ولتاژ کوتاه‌مدت یا ایجاد اختلال در روند روشنایی

۶) نویز در خطوط ـ اختلالات موجود در شکل موج نیروی برق

طرح‌های یو پی اس:

حالت اضطراری (stand by) و خط دوسویه، دو نوع از طرح‌های یو پی اس می‌باشند که به صورت گسترده برای حفاظت از سیستم‌های فروش کاربرد دارند.

حالت stand by (اضطراری)

Stand by یو پی اس، مشکل افت ولتاژ را حل می‌کند و بصورت کلی از طریق شارش ولتاژ حفاظت از تجهیزات را در صورت وجود مشکل افت ولتاژ محقق می‌سازد. این طرح از یو پی اس به راحتی باعث جریان نیروی برق در تجهیزات می‌شود وقتی افت ولتاژ، کاهش ولتاژ یا حتی دیگر شرایط مربوط به ولتاژ رخ می‌دهند. حالت stand by در یو پی اس، حالت باتری را وقتی این رویدادها رخ می‌دهند، تغییر خواهد داد تا اینکه نیروی برق تجهیزات به یک سطح نرمال برسد. این طرح از لحاظ هزینه خیلی موثر می‌باشد و به صورت کلی باعث استفاده از یک موج مربع یا موج مربع اصلاح شده در زمان فعالیت باتری می‌شود. این واحدها بصورت کلی در واحدهای VA600 و پایین‌تر یافت می‌شوند و برای مصارف خانگی یا پایانه‌ی کامپیوتری منفرد در یک کاربرد تجاری طراحی شده‌اند. یکی از معایب واحد اضطراری این است که افت ولتاژ، کاهش ولتاژ یا دیگر شرایط تغییر ولتاژ باعث خواهند شد که یک یو پی اس اضطراری حالت باتری را تغییر دهد و این امکان دارد باعث خالی شدن کامل باتری و قطع آن شود، هرچند ولتاژ در خطوط هنوز وجود دارد.

خط دوسویه: در این طرح از یک تنظیم‌کننده اتوماتیک ولتاژ (AVR) استفاده می‌شود. یک AVR باعث می‌شود که یو پی اس، بدون ایجاد تغییر در نیروی باتری، خط ولتاژ وارد شده را تقویت کرده و یا افزایش دهد. این طرح باعث می‌شود که یو پی اس اکثر افزایش ولتاژ طولانی‌مدت یا دیگر مشکلات ناشی از کاهش ولتاژ را بدون خالی شدن باتری، اصلاح کند. مزیت دیگر این طرح، این است که باعث کاهش تعداد انتقالات به باتری می‌شود و این عمر مفید باتری را افزایش می‌دهد. واحدهای یو پی اس دارای خط دو سویه، از جمله رایج‌ترین طرح‌ها برای واحدهای رده KVA5/0 تا kVA5 می‌باشند و در خروجی موج مربع یا خروجی‌های مربع سینوسی در دسترس قرار دارند.

یو پی اس کم‌هزینه بصورت زیادی در قابلیت عبور از خط در طرح‌های stand by و خط دوسویه، تاثیر زیادی ندارد. همه سیستم‌های نیروی برق هوشمند یو پی اس از مبدل براساس تکنولوژی عبور استفاده می‌کنند که باعث فراهم شدن عبور نیرو از کامپیوتر به هر دوی یو پی اس و دیگر ابزار متصل شده به آن می‌شوند.

راه‌حل‌های کیفیت نیروی برق جامع از سیستم‌ها در مقابل رده وسیعی از مسائل و مشکلات نیروی برق حفاظت خواهند کرد. یک یو پی اس دارای طرح خط دوسویه به همراه تجهیزات عبور خط، همه شش مشکل و مسئله‌ی ذکر شده در بالا را مخاطب قرار می‌دهد و تضمین خواهد کرد که این مسائل و مشکلات نیروی برق روی تأسیسات شما تاثیری نخواهند گذاشت.

 

منبع : یو پی اس

متخصص سئو

برند سازی چیست؟

برند سازی چیست؟

 

کلماتی که این روز ها زیاد میشنوید برند موفق است البته این مطلب را همیشه مد نظر بگیرید که صرفا برند معرفی بودن نشان کیفیت نیست یا عدم کیفیت نیست(بک لینک) و جا افتادن یک شرکت در بین کاربران یا بازدید کننده ها یا خریداران آن برند (خرید بک لینک)را صرفا با کیفیت نمیکند کسب(خرید بک لینک) درآمد در سال های اخیر کمی تغییر کرده است و دیگر تبلیغات به تنهایی نمیتوانند باعث موفقیت دراز مدت شوند و تبلیغات اگر هدف مند نباشد شما تا زمانی که تبلیغ دارید بازدید کننده دارد و بعد از اینکه تبلیغ شما به هر دلیلی حذف شد دیگر بازدید کننده نخواهید داشت پس با توجه به این نکات مطلب را بیشتر(خرید بک لینک) توضیح میدهیم.branding (خرید بک لینک)یک نام، عبارت، طرح، نماد(بک لینک) یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.(خرید بک لینک) یکی از مراحل سئو سایت است.برندسازی اینترنتی یعنی بهره‌برداری تخصصی از بستر اینترنت در راستای برندسازیبر خلاف تصور عموم، برندسازی اینترنتی علم بهره‌برداری از موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی نیست، چرا که اینها صرفاً ابزار هستند. برندسازی اینترنتی (که از آن به عنوان برندسازی آنلاین نیز یاد میشود) یکی از تکنیکهای(خرید بک لینک) مدیریت برند است که از صفحات وب گسترده به عنوان رسانهای(بک لینک) به منظور قراردادن برند در بازار آنلاین استفاده میکند. طراحی و بهینهسازی وب سایت، رسانه اجتماعی، بلاگها، انتشار رسانههای چاپی به صورت آنلاین و (خرید بک لینک)بازاریابی ویدیویی همگی روشهایی هستند که(خرید بک لینک) در رابطه با اهداف برندسازی آنلاین به کار گرفته میشوند. 


امروزه سایت های زیادی را میبینید که با برند زنده اند و تمام هزینه تبلیغاتی را برای تکرار و جا انداختن برند خود خرج میکنند بگذارید با یک مثال جالب شروع(خرید بک لینک) کنیم شما وقتی میخواهید مثلا  یک نوشیدنی مثل دوغ تهیه کنید وارد مغازه میشوید ۲ مارک برای خرید دوغ وجود دارد به (بک لینک)نظر شما کدام را انتخاب میکنید!!!! حتما همان که یک سال است برای شما با تبلیغات و برند سازی جا افتاده است امروزه شرکت های و برندینگ های بزرگ ۲۰% درصد (خرید بک لینکالبته این میانگین است (بک لینک)و در بعضی شرکت خیلی عدد بیشتری است سود خود را خرج تبلیغات میکنند در گذشته شاید تبلیغات فقط نقش معرفی را ایفا میکرد اما امروزه مبحث تکرار ,قرار دادن برند در ضمیر ناخواداگاه افرادو … است به نظر شما سایتی مثل (خرید بک لینک)دیجی کالا نیاز به تبلیغ دارد!!!!امیدوارم تا اینجا از این اموزش سئو خوشتون امده باشه. باور کنید من اکثر جاها  سایت ها را نگاه میکنم تبلیغ این سایت است ایا فقط برای بازدید کننده تبلیغ میکنند(بک لینک) باور کنید نه !!! این یک روش بازاریابی و تبلیغات است که با تکرار هر چند که شما ان را بخوانید اما روی ان کلیک (خرید بک لینکنکنید در ذهن شما جای میگیرد شما اگر بخواهید مشخصات یک موبایل را بدست بیاورید به گوگل رجوع میکنید یا دیجی کالا!!!! به این میگن بازدید کننده ثابت که فقط با موتورهای جستجو ایجاد نمیشود  و به خیلی عوامل از جمله تکرار تکرار احتیاج دارد حتی انقدر این علم پیشرفت کرده است که تکنیک های مختلفی(خرید بک لینک) از جمله احساس صمیمیت و حس هم زاد پنداری , گاهی(خرید بک لینک) با تبلیغات نوستالژی گاهی با تبلیغات کلاسیک و … شما را به خرید محصول نزدیک میکنند شاید بارها شده است که شما تبلیغی را دیده اید و بعدا (خرید بک لینک)  پیش خودتان شروع به خواندن یا گفتن ان تبلیغ میکنید پس برند سازی علم بسیار (خرید بک لینکریز و تخصصی است حال شاید بگویید خوب branding چه فایده ای(خرید بک لینک) دارید ببینید وقتی شما برند میسازید مثل دیجی کالا این مشتری است که دنبال تولید کننده میدود نه تولید کننده دنبال مشتری(بک لینک) چرا چون خود کاربر برای خرید موبایل به سایت دیجی کالا میاید و راحت خریدش را انجام میدهد نه واسطه ای نه موتور جستجوی نه تبلیغی پس branding و تداعی کردن نام یک برند در(خرید بک لینک) ذهن میتواند اثر شگفتی داشته باشد شاید از خود پرسیده باشید ایا این سایت های که برند شده اند seo خوبی دارند یا در واقع بهینه سازی شده اند به طور کلی نه این سایت ها با روش بزرگ برندینگ که گاهی هزینه زیادی دارد توانسته اند اعتباری ایجاد کنند که موتورهای جستجو دنبال انها حرکت کنند یک نام و برند تجاری قوی میتواند شما(بک لینک) را تا عرش ببرد شاید خیلی از دوستان به branding پرداخته اند اما هم شکست خورده اند هم هزینه کرده اند هم زمان را از دست داده اند باور کنید شاید از خود بپرسید سایت دیجی کالا برای همه اشنا است چرا بازهم به(بک لینک) تبلیغ و تکرار این نام میپردازند در جواب باید گفت branding نقطه پایانی ندارد نقطه پایانی ان شناخت همه است پس هر چه بیشتر برند شما شناخته شده باشد در واقع اعتبار شما بیشتر است گاها دیده شده است یک برند در یک محصول موفق بوده است و با اضافه کردن محصولات دیگر با اعتبار برند خود باز هم موفق شده است بله دقیقا مثل دیجی کالا این فقط یک مثال برای مملوس بودن موضوع است البته برندینگ شاخه های مختلفی دارد مثل برندینگ شخصی ,سازمانی,مکان,کشوری و… بزارید مثال دیگه بزن مثلا شما مطلبی را جستجو میکنید برای انتخاب شما حق انتخاب ده سایت را دارید کدام را انتخاب میکنید(خرید بک لینک) حتما سایت که قبلا از ان زیاد استفاده کرده اید و در ذهن شما مانده است چون مغض شما با سایت های جدید به طور ناخوداگاه میجنگد و تمایلی به دیدن انها ندارد مگر عنوان اغوا(خرید بک لینک) کنندهای یا کنجکاوی باعث وارد شدن شما به ان سایت شود. خوب این مطلب برای موضوع مرتبط ما یعنی سئو سایت سنگین (بک لینک)است خوب برای یک برندینگ معمولی چطوری برندسازی کنیم.مراحل و تکنیک های برند سازی:


- 1شبکه های اجتماعی:

برای موضوعات ما برندسازی با (خرید بک لینک)شبکه های اجتماعی بسیار موثر است مثلا یک صفحه ای که ۱ میلیون دنبال کننده دارد نسبت به حوزه کاری خود مثلا طراحی سایت فوق العاده است و میتواند اسم نماد و برند خود را کاملا در ذهن های بازدید کننده گان مرتبط جا بیاندازد(خرید بک لینک) داشتن یک صفحه با مطالب غنی و به روز و دنبال کننده گان میتواند شما را یک گام به برند قوی نزدیک تر کند(خرید بک لینک) بعضی سایت از شبکه ای اجتماعی ورودی بیشتر دارند تا موتورهای جستجو پسشبکه های(خرید بک لینک) اجتماعی را ابزاری برای موفقیت در نظر بگیرید.میتوانید  مبحث لینک بیلدینگ را مطالعه کنید.


۲-منحصر به فرد باشید خیلی مهم:

همیشه روش های در کار مهم نیستند(خرید بک لینک) چگونگی ان مهم است شاید یک نفر یک سایت را با روش های یکسان بهینه کند در ۱ سال یک نفر با همان روش های در ۲ ماه پس خیلی چگونگی  انجام دادن کار خیلی مهم است یکی از این چگونگی ها منحصر به فرد بودن برند است گاهی(خرید بک لینک) یک لوگو بسیار زیبا واکنش گرا با رنگ امیزی عمیق و امیدورا کننده میتواند شما را به همه ارزوهایتان برساند خیلی های در زمینه برند سازی از کلمه سنگین و روش های خیلی زیاد سر سام اور (خرید بک لینکاستفاده میکنند با هزینه زیاد گاهی وقتی ها موفقیت در سادگی است!!!! به نظر شما گوگل در شروع سایتی بود که قالب زیبا داشت شرط اصلی موفقیت خود گوگل سادگی توام با کیفیت بود.پس سعی کنید در (خرید بک لینکعکس بنر نام دامنه مطالب منحصر به فرد باشید امروزه کسانی که تقلید میکنند زیاد هستند پس خاص باشید.


۳-تبلیغات خلاقانه:

بهترین و موثر ترین روش برندینگ تبلیغات است اما تبلیغات(خرید بک لینک) کجا و چگونه مهم است شاید من با ۲۰ میلیون تومان سایت شما را به بهترین شکل برند کنم اما یک نفر با ۱۰۰ میلیون تومان نصف موفقیت بنده را بدست نیاورد پس تبلیغات هم مهم است چگونه انجام شود و (خرید بک لینک)یکی از ان چگونگی ها است اینکه تبلیغات باید در جاهای مرتبط ,پر بازدیدو.. باشد شاید حرف های(خرید بک لینک) کلیشه ای باشد اما به طور کلی تبلیغات رازها و روش های مختلف دارد که شاید بهترین ان تکیه زدن بر تخصص شما باشد شاید مهم ترین تبلیغ وجود یک خدمت رایگان باشد چرا که امروزه خدمات رایگان رو به (خرید بک لینک)کاهش است و حتی شما برای ساده ترین کارها باید (بک لینک)هزینه کنید البته خدمات رایگان(خرید بک لینک) تبلیع به روش غیر مستقیم و هم به روش مستقیم کاربرد دارد.


۴-تاثیر سئو در برند سازی چیست:

خوب رسیدیم به اصل(بک لینک) مطلب seo چگونه میتواند در سئو نقش داشته باشد یادتان گفتم وقتی دنبال مطلبی هستید سایت های که اشنا تر است بهتر قبول میکنید و وارد (خرید بک لینک)انها میشوید seo هم به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یعنی شما از موتور جستجوی مثل گوگل (خرید بک لینک)استفاده میکنید تا برند خود را با تکرار (خرید بک لینک)در صفحات اول گول و دیگر موتورهای جستجو معتبر کنید البته این یک دید وسیع از seo است استفاده از بک لینک ها پر بازدید استفاده از فعالیت در شبکه های اجتماعی به عنوان لینک(بک لینک) سازی همه در برند سازی موثر است اما جالب بدونید سئو و brandingیک رابطه دو طرفه دارند چرا چون وقتی سایت شما از طریق تبلیغات و دیگر روش هایbranding در ذهن ها نقش بست شما به صورت ناخود اگاه مثلا جستجو میکنید (خرید بک لینک) یا فقط وارد سایت ما میشوید به خاطر همین است که برند سازی به یکی از عوامل مهم seo تبدیل شده است و این(خرید بک لینک) را هم بدانید وتورهای جستجو به branding اخیرا اهمیت فوق العاده ای میدهند حال نقش قوی سئو و بهینه سازی سایت را در بحث برندینگ میفهمید تازه در بخش های که فقط منابع تولید کننده فقط اینترنت است نقش سئو خیلی کلیدی میشود و بارها شده است فروشگاه ها و سایت های خبری به “سئو سایت” خود بیشتر (خرید بک لینک) از تبلیغات اهمیت داده اند شاید کاری که با (بک لینک)seo بشود انجام داد با تبلیغات نتوان به خوبی اجرا کرد عوامل دیگر در برندینگ مطرح است که مطالب مرتبط با سئو و brandingاینترنتی را بیشتر مورد تمرکز (خرید بک لینک)قرار داده ایم البته رشته کلام در جاهایی از دستمان خارج شد بزارید چند مورد از اشتباهات رایج در برند سازی را هم بگوییم خالی است لطف نیست خیلی از دوستان تصویر و دیدشان از برندینگ فقط دامنه لوگو و بنر و.. است به هیچ وجه خطی نگاه نکنید این علم بسیار مبحث بزرگ و مانند (بک لینک)درختی است که ساقه و برگ های مختلف دارد پس سطحی به برند نگاه نکنید شاید شرایط فروش و شاید پشتیبانی قوی باعث افزایش قدرت برند شما باشد از این شاخه به ان شاخه نپرید مثلا امروز یک برند دارید و فردا یکی نام دیگر بعضی مواقع ثبت و ماندگاری یک برند مدت زمانی قابل توجه نیاز دارد مانند seo برندینگ اهسته و پیوسته است مخصوصا (خرید بک لینک)که باید تکرار و خلاقیت حتما در ان رعایت شود مشورت کنید شاید یکی از قشنگ ترین روش های(خرید بک لینک) موثر مشورت با خود مشتریان است گاهی مواقع عیب های وجود دارد که توسط (خرید بک لینک)ما دیده نمیشود تمرکز خود را فقط روی برند نگذارید و کیفیت و محتوا را رها کنید بعضی از(خرید بک لینک) شرکن های وقتی برند میشوند کیفیت انها به شدت کاهش میابد باور کنید که مردم باهوش هستند و خیلی زود شما را فراموش خواهند کرد امیدوارم مطالب تونسته باشه جرقه از خلاقیت  در ذهن شما(خرید بک لینک) روشن کنه موفق باشید.


منبع : متخصص سئو